Job 5 van 19


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Leveranciersadministratie


Functie

Als Medewerker Leveranciersadministratie bij JACOPS NV ben je verantwoordelijk voor het inboeken van aankoopfacturen. Je controleert de ontvangen facturen met de opgemaakte bestelbon en zorgt voor de juiste algemene en analytische boekhoudkundige verwerking van de aankoopfacturen. Je onderhoudt intern contact met de diverse medewerkers binnen de gehele organisatie en extern contact met leveranciers. Daarnaast houd je de gegevens van de leveranciers in het ERP-systeem up-to-date.

Bedrijfsinformatie
Onze klant is een gerenommeerd aannemersbedrijf met verscheidene afdelingen. Ze zijn onder meer aanwezig in de telecomwereld. Verder zorgen zij voor het plaatsen en onderhouden van elektromechanische installaties en kunstwerken, tunnelverlichting, lichtbebakening op start -en landingsbanen van vliegvelden en luchthavens, openbare verlichting en nog veel meer.

Jouw profiel

Ben jij een gestructureerde en nauwkeurige administratief medewerker met goede communicatieve vaardigheden? Heb je een leergierig karakter en ben je gedreven om doelstellingen te bereiken? Dan ben jij de ideale kandidaat voor JACOPS NV! Je hebt verantwoordelijkheidszin en kan probleemoplossend denken. Daarnaast heb je een degelijke kennis van het Frans en kan je vlot werken met de gangbare Office-pakketten. Ervaring in een boekhoudomgeving is een pluspunt.
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Deze firma kent een zeer vlakke structuur waarbij directe communicatie en coaching voorop staan. Ze bieden je een marktconform salaris, aangevuld met extra-legale voordelen en doorgroeimogelijkheden.

Solliciteren

Léa Pareyn
003257220430

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht